»Ko smo film videli, nas je osupnil – ne samo zaradi političnega vidika in poguma ustvarjalcev, ki so bili pripravljeni iti tako daleč za nekaj, kar je v našem delu sveta popolnoma naravna stvar – da bi lahko videli mlado žensko peti na ulicah metropole. Navdušili so tudi s tem, kako je film narejen.«
»Kafkova dela že desetletja izzivajo filmske ustvarjalce. Zdi se, kot da bi jih izzival, naj poskušajo čim bolj avtentično in intenzivno ujeti izmuzljivo naravo njegovih formulacij, njegove pripovedi, resničnosti, ki jih je ustvaril, in občutke strahu, ki jih vzbuja, pa tudi komične situacije, ki jih zasnoval.«
»Pri izboru me je vodilo načelo izvedbene vrhunskosti predstav, njihov pomen za razvoj slovenskega gledališkega izraza in prostora, za promocijo novih avtorskih poetik, tudi za reprezentativnost in zaokroženost nekega enotnega slovenskega gledališkega prostora.«
»Ker so nekatere letošnje tekmovalne uprizoritve daljše ali izvedbeno zahtevnejše, je pred nami kar zahtevna naloga, ki vključuje tudi iskanje in opremljanje zunanjih lokacij in usklajevanje festivalskega urnika.«
»Kot njena vzornica Romy Schneider se je tudi Kruger uveljavila v Franciji, deželi avtorskega filma, kjer je dosegla izjemen ugled in je zelo cenjena zvezdnica.«
»Zelo nam je pomembno, da predstavimo tudi slovenske skladatelje, zato smo v preteklih letih organizirali avtorske večere Uroša Rojka, Petra Šavlija, Aleša Strajnarja in Nejca Kuharja, v Postojno pa privabili tudi velika imena odrov klasične kitare.«
»Če želimo, da se festival uveljavi ne le v Sloveniji, ampak tudi v odnosu do primerljivih festivalov v tujini, moramo nujno povabiti velika imena, na čemer smo gradili od vsega začetka.«
»Želimo, da festival v intenzivnem 14-dnevnem dogajanju predstavi poglobljen vpogled v aktualno stanje in razvojne trende slovenskega gledališča. Tuje prestave pa predstavljajo priložnost za slovensko občinstvo in slovenske gledališke ustvarjalce, da dobijo vpogled v delček aktualne, vznemirljive, visokokakovostne produkcije tujih gledališč. Vemo, da ni veliko priložnosti, da bi lahko na slovenskih odrih spremljali tujo gledališko produkcijo.«
»V prvi vrsti so notranje-organizacijski, ker se je festival podaljšal na 14 dni, zasedel vsa odrska prizorišča v matični hiši ter s tem v jesenskem času znatno posegel v aktivnosti, ki jih takrat izvajajo druge organizacijske enote SNG Maribor.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«